سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

چگونه از بنر تبلیغاتی استفاده کنیم؟

وبلاگ کامل از مقالات بنر چاپی

چگونه از بنر تبلیغاتی استفاده کنیم؟

۹۵۴ بازديد

چگونه از بنر تبلیغاتی استفاده کنیم؟

در مورد طراحی و چاپ بنر و تبلیغات بنر صحبت زیادی وجود دارد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه از بنر تبلیغاتی استفاده کنید. در ابتدا باید ببینیم که اولین تبلیغاتی بنری توسط چه کسانی ایجاد شدند و کدام وبسایت آن را میزبانی میکرد. 
واقعیت این است که اولین بنر تبلیغاتی در میان همه تاکتیک های تبلیغاتی بسیار محبوب است و دارای حوزه خاص خودش میباشد. اولین بنر تبلیغاتی در 27 اکتبر سال 1994 در مجله سیمی پیاده سازی شد .

 

 

هدف از تولید اولین بنرهای تبلیغاتی چه بوده است؟

همانطور که «اوتو تیمونز» می‌گوید: "ما تبلیغات خود را نوعی اعلان عمومی دانستیم" چراکه آن بنر خاص مخاطب را مجبور به میکروسیستم کردن می‌کرد که در نتیجه‌ وی می‌توانست به راحتی به لیست وبسایت برترین موزه‌ها و تمامی اتفاقاتی که منجر به گسترش ذهنش می‌شود، دسترسی پیدا کند.

صنعت بنر تبلیغاتی :

امروزه تبلیغات جهانی بنر از تبلیغات اینترنتی چاپ بنر ارزان که در نشریات مورد علاقه شما دیده میشود به تبلیغات رسانه های اجتماعی مانند بنرهای فیسبوک , تبلیغات اینستاگرام , اسنپ چت و دیگر تبلیغات رسانه های اجتماعی توسعه یافته است.

بنر تبلیغاتی چیست ؟

بنر تبلیغاتی شکلی از تبلیغات آنلاین از طریق بنرها میباشد. بنر تبلیغاتی به دلیل خاصیت دیدنی تبلیغات , بنر تبلیغاتی نمایشی نیز نامیده میشود. هدف بنر تبلیغاتی تبلیغ یک نام تجاری است. تبلیغات بنر میتواند باعث بازدید وبسایت میزبان به وبسایت تبلیغاتی یا یک صفحه خاص شود. شما میتوانید یک کمپین تبلیغاتی بنر با گوگل ادوردز یا هر شبکه نمایشی دیگر را راه اندازی کنید . بنر تبلیغاتی یا بنر اینترنتی مانند یک خبر منتشر شده در یک صفحه از سایت شما میباشد. تبلیغات میتواند شامل یک تصویر یا یک فایل چند رسانه ای باشد. بنابراین بنرها میتوانند بر اساس تکنیک ساختاری آنها به دو صورت ساکن و متحرک باشند.

بنرهای تبلیغاتی ساکن :

بنر ساکن میتواند یک تصویر ساده یا بصری باشد که عملا کار تبلیغاتی ما را انجام میدهد اما در اکوسیستم دیجیتال شما میتوانید با کلیک کردن روی آن به وبسایت یا تبلیغات خود برسید.

بنرهای تبلیغاتی متحرک :

نوعی تبلیغات دیجیتالی میباشد که توسط یک سرور تبلیغ ارائه شده است . هدف تبلیغات همان است که برای تبلیغات بنرهای ساکن گفته شد .

چگونه تبلیغات بنری را شروع کنیم؟

مهم نیست که شما چه تبلیغاتی قرار است انجام دهید اگر اصولی جلو روید میتوانید تبلیغات موثری برای کسب و کار خود داشته باشید. بنابراین، اصولی که به شما در تبلیغات بنر کمک می کند چیست؟ 

1- از رقابت تبلیغاتی خود چه میخواهید؟ 

در مورد محصول یا سرویس خود فکر کنید میتوانید برای رقابت تبلیغاتی خود یک ایده خاص در نظر بگیرید. 

2- تعیین بودجه شما : 

تبلیغات چیزی است که شما برای نشان دادن آن باید هزینه کنید شما باید بدانید که قصد دارید چه مقدار پول برای این کمپین تبلیغاتی بنر هزینه کنید . 

3- مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ 

درک اینکه مخاطب هدف شما کیست و برای چه کسی میخواهید تبلیغ کنید به شما کمک خواهد کرد که یک کمپین تبلیغاتی بنر ایجاد کنید زیرا شما نیازهای خود را میدانید که چگونه طراحی بنر را به آنها نشان دهید.

نتیجه :

چاپ بنر فوری میتواند یک معامله واقعی برای کسب و کار شما باشد و اینکه شما بدانید چگونه آن را بهینه سازی کنید و بهترین استفاده را از آن داشته باشید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.