سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

مزایای چاپ کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟

وبلاگ کامل از مقالات بنر چاپی

مزایای چاپ کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟

۸۶۴ بازديد

چرا چاپ کاغذ دیواری در خانه های شما بهتر از رنگ کاری است؟

وقتی می خواهیم یک فضا را طراحی کنیم فاکتورهای زیادی دخیل می شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ی شما همه در طراحی تاثیر می گذارند. برای داشتن یک طراحی دلپسند، همه ی عناصر گفته شده ترکیب می شوند و یک الگوی خوب طراحی را نشان می دهند.

شما با روش های زیادی می توانید به این هدف دست یابید؛ ولی نهایتا چاپ کاغذ دیواری با روش دیجیتال است که همه عناصر تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ را دارد.

چاپ دیجیتال کاغذ دیواری علاوه بر این که مزیت های زیبا شناختی دارد؛ طول عمر و دوام دیوارهای خانه شما را نیز تضمین می کند. همچنین می توان افزودنی های ظریف دیگر را هم به دیوار اضافه کرد. ایجاد عمق و بافت روی دیوار نیز جذابیت های بصری طراحی را افزایش می دهد. در رنگ کاری ساختمان استفاده از این ویژگی ها امکان پذیر و متداول نیست.

در ادامه به چند دلیل اشاره می کنیم که نشان می دهد چاپ کاغذ دیواری به روش دیجیتال بهتر از رنگ کاری ساختمان است :

 

بودجه

درست است که در ابتدا هزینه رنگ کاری کمتر است. در کوتاه مدت ممکن است هزینه کمتری داشته باشد ولی چاپ کاغذ دیواری در بلند مدت به چند دلیل می تواند در هزینه های شما تاثیر گذار باشد. برای مثال هر 2 الی 3 سال، شما باید دیوارهای خود را از نو رنگ کنید.

این نوع تغییر رنگ بیشتر به سبب تازه سازی است، با اینکه وقتی برای کاغذ دیواری دیجیتال سرمایه گذاری می کنیم 4 تا 5 برابر بیشتر از رنگ کاری تازه و شفاف می ماند. کاغذ دیواری سال ها تازگی خود را حفظ می کند و شما می توانید از بودجه ذخیره شده برای بخش های دیگر ساختمانتان استفاده کنید.

مد

مطمئنا نمی توان انکار کرد که چاپ کاغذ دیواری و نصب آن مد نیست. طراحان دکوراسیون داخلی سراسر جهان از این پتانسیل استفاده می کنند و خلاقیت خود را بر روی دیوارها اجرا می کنند. بدون شک امروزه چاپ دیجیتال کاغذ دیواری یک ترند است و به لطف تکنولوژی در حال رشد، این صنعت روز به روز پیشرفت می کند و بر تعداد طرفدارانش افزوده می شود.

طول عمر

چه برای رنگ کاری و چه کاغذ دیواری گزینه های زیادی پیش روی شماست؛ اما پسند و ترجیح شما باعث می شود یکی از این دو روش را انتخاب کنید. گفتنی است برخی از دیوارهای خانه را که دور از دید است می توان با رنگ ارزان قیمت رنگ کاری کرد ولی برخی از فضاها که جلوی دید است می توان از کاغذ دیواری استفاده کرد.

وقتی صحبت از طول عمر می شود؛ رنگ کاری پتانسیل زیادی برای آسیب دیدن دارد. خط خوردگی، ترک برداشتن، پوسیده شدن دیوار، از دست دادن تازگی اولیه، لک انداختن از مشکلات اصلی رنگ کاری است که نیاز به رنگ کاری دوباره دارد.

کاغذ دیواری درمقابل این آسیب ها دوام بیشتری دارد و آسیب های سطحی را هم می توان با یک دستمال خیس برطرف کرد.

اگر دوست دارید طراحی اتاق خواب، اتاق نشیمن یا آشپرخانه را عوض کنید، چاپ کاغذ دیواری بهترین گزینه برای این مکان های پر رفت و آمد است.

درست است برخی از رنگ ها قابلیت شستشو دارند ، ولی با چند بار شستشو براقی و جلای خود را ازدست می دهند. در حالی که در کاغذ دیواری این مشکل وجود ندارد.

فرصت های طلایی برای انتخاب و چاپ طرح مطلوب کاغذ دیواری

معمولا افراد حرفه ای و طراحان داخلی بیشترین استفاده را از ویژگی چاپ دیجیتال دارند. به همین ترتیب نوآوری و خلاقیت خود را در دکوراسیون و طراحی داخلی به کار می گیرند. ولی این بدان معنا نیست که شما نتوانید در طراحی فضای خانه خود نقش نداشته باشید. به لطف چاپ دیجیتال این آرزو محقق شده است. شما می توانید به واسطه طراح خودتان طرح های مطلوب خود را سفارش دهید.

منبع: چاپ کاغذ دیواری خانه طراحان سام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.